NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قصيرة واقعية فصتي مع دكتوره نسمه دكتوره عياده النساء كويف جعلتني خبير في النيك

العتره

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
26 يونيو 2023
المشاركات
8
مستوى التفاعل
76
الإقامة
Egypt
الموقع الالكتروني
www.facebook.com
نقاط
103
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
في البدايه دي قصه حقيقيه و جميع الاحداث حقيقيه معدا الاسماء اسمي فقط هيكون الحقيقي وباقي الاسماء حركية
انا احمد لقبي هو العتره من الصعيد وعايش بالاسكندريه كنت شغال بمستشفي خاصه مع دكتوره نساء واسمها نسمه بعمر ال 34 وكانت جميله جدا ومتحرره بحكم انها درست في امانيا وكدا
طبيعة شغلي كنت استقبال وكنت في حالي جداً كلامي كله كان شغل فقط ف هي لاحظت دا ومع الوقت بدائت علاقتنا تطور بهزار وحاجات خارج الشغل نهائياً بعد كدا خدنا ارقام بعض وبقينا نتكلم وفي مره سألتني سؤال اشعل العلاقه بينا تماما وكان انت مدخلتش في علاقه مع حريم خالص؟
كنت عاوز افهم السؤال بحسن نية ف كان ردي لا ولله كنت مرطبت بس من زمان وهنا ردها كان صادم بالمره
قالت لا علاقه جسديه ف انا انصدمت من جرائتها قولتلها لا قالتلي طيب ما حولتش قولتلها ابداً ف كانت لسه هتتكلم جالها تليفون و قطعنا علي كدا قعدت لمده يومين من الشغل لان كان عندي فرح و كلامها وسؤالها مش بيفارق بالي وكنت بكلمها وتس علي طول
و مع اخر يوم اجازه بليل لقيت صوتها متغير بتنهج اوي فسألتها وردت عليا ب" مفيش هتعرف بكرة".
تاني يوم ….
انا: صباح الخير ي دكتوره قالتلي صباح الخير
هي : رنيت امبارح في وقت غلط
انا: اه صحيح كان في حاجة معاكي
هي بضحكة خفيفه : لا كنت بلعب بابج بتعرف تلعب وبتغمز
انا : بعرف العب وانا بغمز
هي : هستناك في جيم بليل ونفس الضحكة و الغمزه
من هنا فهمت انها عاوزه تتناك وانها امبارح كانت شغاله لعب في كسها وستنيت بفارغ الصبر بليل وعلي اتصال منها الو
انا : مساء الخير
هي : مساء النور
انا : يلا ندخل روم
هي : انت حامي ليه يا ولا اصبر ادخل الاوضه عشان نعرف نلعب وضحكة مايعه
هي : هتعرف تلعب ولا هتحرج نفسك
انا : اهو علي قدي ياستي
قالتلي اااه بصوت خافت
قولتلها وجع ولا دلع قالتلي الاتنين تعبانه
عشان مندخلش في تفصيل فضلنا نسخن بعض في الفون وعرفتني كذا حاجة وخلصنا علي كدا كنا يوم التلات بليل قالتلي انت الخميس وراك حاجة قولتلها لاء
قالتلي كويس بليل هرن عليك نتقابل
قولتلها تمام
بالمناسبه هي قاعده في عماره شقه لوحدها وعرفت البواب اني ابن اختها وجاي اخد حاجة وماشي تاني يوم
واتفقت معايا علي كدا بعتتلي لوكيشن ورحت عند العماره طلعتلي من البلكونه وانا داخل علي البواب قالتله دخله ياعم باسط هو دا
طلعت فوق وانا رجلي مش شيلاني
خبطت فتحتلي وعينك ما تشوف الا النور عزيزي القارىء قميص نوم بنفسجي غامق دايق شفاف مبين كل تفاصيل جسمها ولابسه اندر ابيض من غير سنتيانه وانا روحت متنح ضحكت وقالتلي ادخل يخربيتك هنتفضح
دخلت وقفلت الباب واقعدنا مع بعض في الصاله وجابت مشروب وشربنا واتكلمنا شويه وقامت. قصت بس رقص نار النار عزيزي القارىء بعد كدا قعدت ريحت شويه ومسكت ايدي قالتلي اوعدني ان دا سر بينا مش عاوزه ابقي اخترت غلط قولتلها اشمعنا انا قالتلي انت لسه خام و انا الي هشكلك علي مزاجي كلمتها وقفت زبي خدت بالها وهي لسه ماسكة ايدي قالتلي قوم افرجك علي حاجة ودخلنا الاوضه قعدت علي السرير راحت وهي ماسكة ايدي حطاها علي بزها قلتلي امسك دا ومسكته كان حلو وكبير وطري اوووي وبصت لزبي وراحت بصالي وبتقلعني البنطلون وهي بصه فعيني وانا ماسك حلمه بزها وباين علي تعابير وشها ان لعبي مأثر فيها فكت البنطلون وطلعت زبي من البوكسر حركته يمين وشمال ب ايديها الناعمه ولعبت فيه شويه وانا بغلي من جوا وراحت نازله علي ركبتها حطته في بوقها و مع اول لقاء بين لسانها وراس زبي الدنيا اتحولت في عيني متعه لا توصف عزيزي القارىء مصت شويه وراحت قايمة قعدت علي السرير وفتحت رجلهت وقالتلي دورك وبتشاور علي كسها فهمت وروحت نازل علي الاندر قلعتهولها وبدات اشم فيه ريحته جاااااامدة وطلعت لساني ومشيته علي زنبورها وهنا مسكت راسي جامد ودفستها في كسها مع رعشه خفيفه كدا وانا مش شامم غير كسها ومش حاسس غير كس مبلول ناعم لساني بيجري عليه فضلت الحس الحس وهي تضغط وتقول اااااه كمان كمان الحس يا ولا ااااااه
زقتني من كتفي ورا نمت علي ظهري وراحت قالعه القميص بزازها نطو بره من حلاوتهم وكبرهم وقعدت علي زبي وهي بتبص ف عيني وكل دا لسه مدخلش وفتحت رجلها وزبي دخل بين شفايف كسها وهي بتروح وتيجي عليه وماسكة بزها وراحت ساحبه ايدي حطتهم علي بزها وراحت هامسه في ودني بهدوء ايدك ما تنزلش من عليهم فاهم هزيت دماغي بالتاكيد وراحت ماسكة زبي ب ايدها ودخلته وهي بتبص للسقف دلاله علي متعتها وقامت وطلعت عليه اكتر من من مره وانا بلعب وشد وفرك حلمات بزازها وفضلت تزيد في سرعتها علي زبي كمان وتهز طيزها عليه وتنزل منها ميه برعشه اكتر من مره لحد ما جبتهم جوه قالتلي كفايه عليك كدا وقامت دخلنا الحمام سوا خدنا شاور و طلعنا كلنها ونمنا صحيت الصبح لقيتها نايمه خت بعضي وروحت نازل وكتبتلها رساله عشان اول ما تفتح تقراها .
وبكدا يكون الجزء الاول خلص اتمني تعجبكم القصه دي لسه في احداث كتير اوي مع دكتوره نسمه
عارف ان الجزء دا مش اد كدا بس دا الاساس الي عليه هتكون باقي القصه
اتمني منكم الدعم والتعليقات الايجابية ❤️
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: ahmedalbakry, Bze, سمو الامير و 38 آخرين
كمل وماتتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008 و العتره
يسلموا ايديك يا مبدع
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Hicham Yoseef792008 و العتره
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حلوه البدايه
 
  • عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008 و العتره
في البدايه دي قصه حقيقيه و جميع الاحداث حقيقيه معدا الاسماء اسمي فقط هيكون الحقيقي وباقي الاسماء حركية
انا احمد لقبي هو العتره من الصعيد وعايش بالاسكندريه كنت شغال بمستشفي خاصه مع دكتوره نساء واسمها نسمه بعمر ال 34 وكانت جميله جدا ومتحرره بحكم انها درست في امانيا وكدا
طبيعة شغلي كنت استقبال وكنت في حالي جداً كلامي كله كان شغل فقط ف هي لاحظت دا ومع الوقت بدائت علاقتنا تطور بهزار وحاجات خارج الشغل نهائياً بعد كدا خدنا ارقام بعض وبقينا نتكلم وفي مره سألتني سؤال اشعل العلاقه بينا تماما وكان انت مدخلتش في علاقه مع حريم خالص؟
كنت عاوز افهم السؤال بحسن نية ف كان ردي لا ولله كنت مرطبت بس من زمان وهنا ردها كان صادم بالمره
قالت لا علاقه جسديه ف انا انصدمت من جرائتها قولتلها لا قالتلي طيب ما حولتش قولتلها ابداً ف كانت لسه هتتكلم جالها تليفون و قطعنا علي كدا قعدت لمده يومين من الشغل لان كان عندي فرح و كلامها وسؤالها مش بيفارق بالي وكنت بكلمها وتس علي طول
و مع اخر يوم اجازه بليل لقيت صوتها متغير بتنهج اوي فسألتها وردت عليا ب" مفيش هتعرف بكرة".
تاني يوم ….
انا: صباح الخير ي دكتوره قالتلي صباح الخير
هي : رنيت امبارح في وقت غلط
انا: اه صحيح كان في حاجة معاكي
هي بضحكة خفيفه : لا كنت بلعب بابج بتعرف تلعب وبتغمز
انا : بعرف العب وانا بغمز
هي : هستناك في جيم بليل ونفس الضحكة و الغمزه
من هنا فهمت انها عاوزه تتناك وانها امبارح كانت شغاله لعب في كسها وستنيت بفارغ الصبر بليل وعلي اتصال منها الو
انا : مساء الخير
هي : مساء النور
انا : يلا ندخل روم
هي : انت حامي ليه يا ولا اصبر ادخل الاوضه عشان نعرف نلعب وضحكة مايعه
هي : هتعرف تلعب ولا هتحرج نفسك
انا : اهو علي قدي ياستي
قالتلي اااه بصوت خافت
قولتلها وجع ولا دلع قالتلي الاتنين تعبانه
عشان مندخلش في تفصيل فضلنا نسخن بعض في الفون وعرفتني كذا حاجة وخلصنا علي كدا كنا يوم التلات بليل قالتلي انت الخميس وراك حاجة قولتلها لاء
قالتلي كويس بليل هرن عليك نتقابل
قولتلها تمام
بالمناسبه هي قاعده في عماره شقه لوحدها وعرفت البواب اني ابن اختها وجاي اخد حاجة وماشي تاني يوم
واتفقت معايا علي كدا بعتتلي لوكيشن ورحت عند العماره طلعتلي من البلكونه وانا داخل علي البواب قالتله دخله ياعم باسط هو دا
طلعت فوق وانا رجلي مش شيلاني
خبطت فتحتلي وعينك ما تشوف الا النور عزيزي القارىء قميص نوم بنفسجي غامق دايق شفاف مبين كل تفاصيل جسمها ولابسه اندر ابيض من غير سنتيانه وانا روحت متنح ضحكت وقالتلي ادخل يخربيتك هنتفضح
دخلت وقفلت الباب واقعدنا مع بعض في الصاله وجابت مشروب وشربنا واتكلمنا شويه وقامت. قصت بس رقص نار النار عزيزي القارىء بعد كدا قعدت ريحت شويه ومسكت ايدي قالتلي اوعدني ان دا سر بينا مش عاوزه ابقي اخترت غلط قولتلها اشمعنا انا قالتلي انت لسه خام و انا الي هشكلك علي مزاجي كلمتها وقفت زبي خدت بالها وهي لسه ماسكة ايدي قالتلي قوم افرجك علي حاجة ودخلنا الاوضه قعدت علي السرير راحت وهي ماسكة ايدي حطاها علي بزها قلتلي امسك دا ومسكته كان حلو وكبير وطري اوووي وبصت لزبي وراحت بصالي وبتقلعني البنطلون وهي بصه فعيني وانا ماسك حلمه بزها وباين علي تعابير وشها ان لعبي مأثر فيها فكت البنطلون وطلعت زبي من البوكسر حركته يمين وشمال ب ايديها الناعمه ولعبت فيه شويه وانا بغلي من جوا وراحت نازله علي ركبتها حطته في بوقها و مع اول لقاء بين لسانها وراس زبي الدنيا اتحولت في عيني متعه لا توصف عزيزي القارىء مصت شويه وراحت قايمة قعدت علي السرير وفتحت رجلهت وقالتلي دورك وبتشاور علي كسها فهمت وروحت نازل علي الاندر قلعتهولها وبدات اشم فيه ريحته جاااااامدة وطلعت لساني ومشيته علي زنبورها وهنا مسكت راسي جامد ودفستها في كسها مع رعشه خفيفه كدا وانا مش شامم غير كسها ومش حاسس غير كس مبلول ناعم لساني بيجري عليه فضلت الحس الحس وهي تضغط وتقول اااااه كمان كمان الحس يا ولا ااااااه
زقتني من كتفي ورا نمت علي ظهري وراحت قالعه القميص بزازها نطو بره من حلاوتهم وكبرهم وقعدت علي زبي وهي بتبص ف عيني وكل دا لسه مدخلش وفتحت رجلها وزبي دخل بين شفايف كسها وهي بتروح وتيجي عليه وماسكة بزها وراحت ساحبه ايدي حطتهم علي بزها وراحت هامسه في ودني بهدوء ايدك ما تنزلش من عليهم فاهم هزيت دماغي بالتاكيد وراحت ماسكة زبي ب ايدها ودخلته وهي بتبص للسقف دلاله علي متعتها وقامت وطلعت عليه اكتر من من مره وانا بلعب وشد وفرك حلمات بزازها وفضلت تزيد في سرعتها علي زبي كمان وتهز طيزها عليه وتنزل منها ميه برعشه اكتر من مره لحد ما جبتهم جوه قالتلي كفايه عليك كدا وقامت دخلنا الحمام سوا خدنا شاور و طلعنا كلنها ونمنا صحيت الصبح لقيتها نايمه خت بعضي وروحت نازل وكتبتلها رساله عشان اول ما تفتح تقراها .
وبكدا يكون الجزء الاول خلص اتمني تعجبكم القصه دي لسه في احداث كتير اوي مع دكتوره نسمه
عارف ان الجزء دا مش اد كدا بس دا الاساس الي عليه هتكون باقي القصه
اتمني منكم الدعم والتعليقات الايجابية ❤️

بدايه كويسه
 
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Hicham Yoseef792008 و العتره
في البدايه دي قصه حقيقيه و جميع الاحداث حقيقيه معدا الاسماء اسمي فقط هيكون الحقيقي وباقي الاسماء حركية
انا احمد لقبي هو العتره من الصعيد وعايش بالاسكندريه كنت شغال بمستشفي خاصه مع دكتوره نساء واسمها نسمه بعمر ال 34 وكانت جميله جدا ومتحرره بحكم انها درست في امانيا وكدا
طبيعة شغلي كنت استقبال وكنت في حالي جداً كلامي كله كان شغل فقط ف هي لاحظت دا ومع الوقت بدائت علاقتنا تطور بهزار وحاجات خارج الشغل نهائياً بعد كدا خدنا ارقام بعض وبقينا نتكلم وفي مره سألتني سؤال اشعل العلاقه بينا تماما وكان انت مدخلتش في علاقه مع حريم خالص؟
كنت عاوز افهم السؤال بحسن نية ف كان ردي لا ولله كنت مرطبت بس من زمان وهنا ردها كان صادم بالمره
قالت لا علاقه جسديه ف انا انصدمت من جرائتها قولتلها لا قالتلي طيب ما حولتش قولتلها ابداً ف كانت لسه هتتكلم جالها تليفون و قطعنا علي كدا قعدت لمده يومين من الشغل لان كان عندي فرح و كلامها وسؤالها مش بيفارق بالي وكنت بكلمها وتس علي طول
و مع اخر يوم اجازه بليل لقيت صوتها متغير بتنهج اوي فسألتها وردت عليا ب" مفيش هتعرف بكرة".
تاني يوم ….
انا: صباح الخير ي دكتوره قالتلي صباح الخير
هي : رنيت امبارح في وقت غلط
انا: اه صحيح كان في حاجة معاكي
هي بضحكة خفيفه : لا كنت بلعب بابج بتعرف تلعب وبتغمز
انا : بعرف العب وانا بغمز
هي : هستناك في جيم بليل ونفس الضحكة و الغمزه
من هنا فهمت انها عاوزه تتناك وانها امبارح كانت شغاله لعب في كسها وستنيت بفارغ الصبر بليل وعلي اتصال منها الو
انا : مساء الخير
هي : مساء النور
انا : يلا ندخل روم
هي : انت حامي ليه يا ولا اصبر ادخل الاوضه عشان نعرف نلعب وضحكة مايعه
هي : هتعرف تلعب ولا هتحرج نفسك
انا : اهو علي قدي ياستي
قالتلي اااه بصوت خافت
قولتلها وجع ولا دلع قالتلي الاتنين تعبانه
عشان مندخلش في تفصيل فضلنا نسخن بعض في الفون وعرفتني كذا حاجة وخلصنا علي كدا كنا يوم التلات بليل قالتلي انت الخميس وراك حاجة قولتلها لاء
قالتلي كويس بليل هرن عليك نتقابل
قولتلها تمام
بالمناسبه هي قاعده في عماره شقه لوحدها وعرفت البواب اني ابن اختها وجاي اخد حاجة وماشي تاني يوم
واتفقت معايا علي كدا بعتتلي لوكيشن ورحت عند العماره طلعتلي من البلكونه وانا داخل علي البواب قالتله دخله ياعم باسط هو دا
طلعت فوق وانا رجلي مش شيلاني
خبطت فتحتلي وعينك ما تشوف الا النور عزيزي القارىء قميص نوم بنفسجي غامق دايق شفاف مبين كل تفاصيل جسمها ولابسه اندر ابيض من غير سنتيانه وانا روحت متنح ضحكت وقالتلي ادخل يخربيتك هنتفضح
دخلت وقفلت الباب واقعدنا مع بعض في الصاله وجابت مشروب وشربنا واتكلمنا شويه وقامت. قصت بس رقص نار النار عزيزي القارىء بعد كدا قعدت ريحت شويه ومسكت ايدي قالتلي اوعدني ان دا سر بينا مش عاوزه ابقي اخترت غلط قولتلها اشمعنا انا قالتلي انت لسه خام و انا الي هشكلك علي مزاجي كلمتها وقفت زبي خدت بالها وهي لسه ماسكة ايدي قالتلي قوم افرجك علي حاجة ودخلنا الاوضه قعدت علي السرير راحت وهي ماسكة ايدي حطاها علي بزها قلتلي امسك دا ومسكته كان حلو وكبير وطري اوووي وبصت لزبي وراحت بصالي وبتقلعني البنطلون وهي بصه فعيني وانا ماسك حلمه بزها وباين علي تعابير وشها ان لعبي مأثر فيها فكت البنطلون وطلعت زبي من البوكسر حركته يمين وشمال ب ايديها الناعمه ولعبت فيه شويه وانا بغلي من جوا وراحت نازله علي ركبتها حطته في بوقها و مع اول لقاء بين لسانها وراس زبي الدنيا اتحولت في عيني متعه لا توصف عزيزي القارىء مصت شويه وراحت قايمة قعدت علي السرير وفتحت رجلهت وقالتلي دورك وبتشاور علي كسها فهمت وروحت نازل علي الاندر قلعتهولها وبدات اشم فيه ريحته جاااااامدة وطلعت لساني ومشيته علي زنبورها وهنا مسكت راسي جامد ودفستها في كسها مع رعشه خفيفه كدا وانا مش شامم غير كسها ومش حاسس غير كس مبلول ناعم لساني بيجري عليه فضلت الحس الحس وهي تضغط وتقول اااااه كمان كمان الحس يا ولا ااااااه
زقتني من كتفي ورا نمت علي ظهري وراحت قالعه القميص بزازها نطو بره من حلاوتهم وكبرهم وقعدت علي زبي وهي بتبص ف عيني وكل دا لسه مدخلش وفتحت رجلها وزبي دخل بين شفايف كسها وهي بتروح وتيجي عليه وماسكة بزها وراحت ساحبه ايدي حطتهم علي بزها وراحت هامسه في ودني بهدوء ايدك ما تنزلش من عليهم فاهم هزيت دماغي بالتاكيد وراحت ماسكة زبي ب ايدها ودخلته وهي بتبص للسقف دلاله علي متعتها وقامت وطلعت عليه اكتر من من مره وانا بلعب وشد وفرك حلمات بزازها وفضلت تزيد في سرعتها علي زبي كمان وتهز طيزها عليه وتنزل منها ميه برعشه اكتر من مره لحد ما جبتهم جوه قالتلي كفايه عليك كدا وقامت دخلنا الحمام سوا خدنا شاور و طلعنا كلنها ونمنا صحيت الصبح لقيتها نايمه خت بعضي وروحت نازل وكتبتلها رساله عشان اول ما تفتح تقراها .
وبكدا يكون الجزء الاول خلص اتمني تعجبكم القصه دي لسه في احداث كتير اوي مع دكتوره نسمه
عارف ان الجزء دا مش اد كدا بس دا الاساس الي عليه هتكون باقي القصه
اتمني منكم الدعم والتعليقات الايجابية ❤️
كمل يا برنس وما تتأخر وحط الجزء التاني بتعليق واطلب الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008
في البدايه دي قصه حقيقيه و جميع الاحداث حقيقيه معدا الاسماء اسمي فقط هيكون الحقيقي وباقي الاسماء حركية
انا احمد لقبي هو العتره من الصعيد وعايش بالاسكندريه كنت شغال بمستشفي خاصه مع دكتوره نساء واسمها نسمه بعمر ال 34 وكانت جميله جدا ومتحرره بحكم انها درست في امانيا وكدا
طبيعة شغلي كنت استقبال وكنت في حالي جداً كلامي كله كان شغل فقط ف هي لاحظت دا ومع الوقت بدائت علاقتنا تطور بهزار وحاجات خارج الشغل نهائياً بعد كدا خدنا ارقام بعض وبقينا نتكلم وفي مره سألتني سؤال اشعل العلاقه بينا تماما وكان انت مدخلتش في علاقه مع حريم خالص؟
كنت عاوز افهم السؤال بحسن نية ف كان ردي لا ولله كنت مرطبت بس من زمان وهنا ردها كان صادم بالمره
قالت لا علاقه جسديه ف انا انصدمت من جرائتها قولتلها لا قالتلي طيب ما حولتش قولتلها ابداً ف كانت لسه هتتكلم جالها تليفون و قطعنا علي كدا قعدت لمده يومين من الشغل لان كان عندي فرح و كلامها وسؤالها مش بيفارق بالي وكنت بكلمها وتس علي طول
و مع اخر يوم اجازه بليل لقيت صوتها متغير بتنهج اوي فسألتها وردت عليا ب" مفيش هتعرف بكرة".
تاني يوم ….
انا: صباح الخير ي دكتوره قالتلي صباح الخير
هي : رنيت امبارح في وقت غلط
انا: اه صحيح كان في حاجة معاكي
هي بضحكة خفيفه : لا كنت بلعب بابج بتعرف تلعب وبتغمز
انا : بعرف العب وانا بغمز
هي : هستناك في جيم بليل ونفس الضحكة و الغمزه
من هنا فهمت انها عاوزه تتناك وانها امبارح كانت شغاله لعب في كسها وستنيت بفارغ الصبر بليل وعلي اتصال منها الو
انا : مساء الخير
هي : مساء النور
انا : يلا ندخل روم
هي : انت حامي ليه يا ولا اصبر ادخل الاوضه عشان نعرف نلعب وضحكة مايعه
هي : هتعرف تلعب ولا هتحرج نفسك
انا : اهو علي قدي ياستي
قالتلي اااه بصوت خافت
قولتلها وجع ولا دلع قالتلي الاتنين تعبانه
عشان مندخلش في تفصيل فضلنا نسخن بعض في الفون وعرفتني كذا حاجة وخلصنا علي كدا كنا يوم التلات بليل قالتلي انت الخميس وراك حاجة قولتلها لاء
قالتلي كويس بليل هرن عليك نتقابل
قولتلها تمام
بالمناسبه هي قاعده في عماره شقه لوحدها وعرفت البواب اني ابن اختها وجاي اخد حاجة وماشي تاني يوم
واتفقت معايا علي كدا بعتتلي لوكيشن ورحت عند العماره طلعتلي من البلكونه وانا داخل علي البواب قالتله دخله ياعم باسط هو دا
طلعت فوق وانا رجلي مش شيلاني
خبطت فتحتلي وعينك ما تشوف الا النور عزيزي القارىء قميص نوم بنفسجي غامق دايق شفاف مبين كل تفاصيل جسمها ولابسه اندر ابيض من غير سنتيانه وانا روحت متنح ضحكت وقالتلي ادخل يخربيتك هنتفضح
دخلت وقفلت الباب واقعدنا مع بعض في الصاله وجابت مشروب وشربنا واتكلمنا شويه وقامت. قصت بس رقص نار النار عزيزي القارىء بعد كدا قعدت ريحت شويه ومسكت ايدي قالتلي اوعدني ان دا سر بينا مش عاوزه ابقي اخترت غلط قولتلها اشمعنا انا قالتلي انت لسه خام و انا الي هشكلك علي مزاجي كلمتها وقفت زبي خدت بالها وهي لسه ماسكة ايدي قالتلي قوم افرجك علي حاجة ودخلنا الاوضه قعدت علي السرير راحت وهي ماسكة ايدي حطاها علي بزها قلتلي امسك دا ومسكته كان حلو وكبير وطري اوووي وبصت لزبي وراحت بصالي وبتقلعني البنطلون وهي بصه فعيني وانا ماسك حلمه بزها وباين علي تعابير وشها ان لعبي مأثر فيها فكت البنطلون وطلعت زبي من البوكسر حركته يمين وشمال ب ايديها الناعمه ولعبت فيه شويه وانا بغلي من جوا وراحت نازله علي ركبتها حطته في بوقها و مع اول لقاء بين لسانها وراس زبي الدنيا اتحولت في عيني متعه لا توصف عزيزي القارىء مصت شويه وراحت قايمة قعدت علي السرير وفتحت رجلهت وقالتلي دورك وبتشاور علي كسها فهمت وروحت نازل علي الاندر قلعتهولها وبدات اشم فيه ريحته جاااااامدة وطلعت لساني ومشيته علي زنبورها وهنا مسكت راسي جامد ودفستها في كسها مع رعشه خفيفه كدا وانا مش شامم غير كسها ومش حاسس غير كس مبلول ناعم لساني بيجري عليه فضلت الحس الحس وهي تضغط وتقول اااااه كمان كمان الحس يا ولا ااااااه
زقتني من كتفي ورا نمت علي ظهري وراحت قالعه القميص بزازها نطو بره من حلاوتهم وكبرهم وقعدت علي زبي وهي بتبص ف عيني وكل دا لسه مدخلش وفتحت رجلها وزبي دخل بين شفايف كسها وهي بتروح وتيجي عليه وماسكة بزها وراحت ساحبه ايدي حطتهم علي بزها وراحت هامسه في ودني بهدوء ايدك ما تنزلش من عليهم فاهم هزيت دماغي بالتاكيد وراحت ماسكة زبي ب ايدها ودخلته وهي بتبص للسقف دلاله علي متعتها وقامت وطلعت عليه اكتر من من مره وانا بلعب وشد وفرك حلمات بزازها وفضلت تزيد في سرعتها علي زبي كمان وتهز طيزها عليه وتنزل منها ميه برعشه اكتر من مره لحد ما جبتهم جوه قالتلي كفايه عليك كدا وقامت دخلنا الحمام سوا خدنا شاور و طلعنا كلنها ونمنا صحيت الصبح لقيتها نايمه خت بعضي وروحت نازل وكتبتلها رساله عشان اول ما تفتح تقراها .
وبكدا يكون الجزء الاول خلص اتمني تعجبكم القصه دي لسه في احداث كتير اوي مع دكتوره نسمه
عارف ان الجزء دا مش اد كدا بس دا الاساس الي عليه هتكون باقي القصه
اتمني منكم الدعم والتعليقات الايجابية ❤️
تحياتي لك فى انتظار جديدك المميز
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008 و العتره
في البدايه دي قصه حقيقيه و جميع الاحداث حقيقيه معدا الاسماء اسمي فقط هيكون الحقيقي وباقي الاسماء حركية
انا احمد لقبي هو العتره من الصعيد وعايش بالاسكندريه كنت شغال بمستشفي خاصه مع دكتوره نساء واسمها نسمه بعمر ال 34 وكانت جميله جدا ومتحرره بحكم انها درست في امانيا وكدا
طبيعة شغلي كنت استقبال وكنت في حالي جداً كلامي كله كان شغل فقط ف هي لاحظت دا ومع الوقت بدائت علاقتنا تطور بهزار وحاجات خارج الشغل نهائياً بعد كدا خدنا ارقام بعض وبقينا نتكلم وفي مره سألتني سؤال اشعل العلاقه بينا تماما وكان انت مدخلتش في علاقه مع حريم خالص؟
كنت عاوز افهم السؤال بحسن نية ف كان ردي لا ولله كنت مرطبت بس من زمان وهنا ردها كان صادم بالمره
قالت لا علاقه جسديه ف انا انصدمت من جرائتها قولتلها لا قالتلي طيب ما حولتش قولتلها ابداً ف كانت لسه هتتكلم جالها تليفون و قطعنا علي كدا قعدت لمده يومين من الشغل لان كان عندي فرح و كلامها وسؤالها مش بيفارق بالي وكنت بكلمها وتس علي طول
و مع اخر يوم اجازه بليل لقيت صوتها متغير بتنهج اوي فسألتها وردت عليا ب" مفيش هتعرف بكرة".
تاني يوم ….
انا: صباح الخير ي دكتوره قالتلي صباح الخير
هي : رنيت امبارح في وقت غلط
انا: اه صحيح كان في حاجة معاكي
هي بضحكة خفيفه : لا كنت بلعب بابج بتعرف تلعب وبتغمز
انا : بعرف العب وانا بغمز
هي : هستناك في جيم بليل ونفس الضحكة و الغمزه
من هنا فهمت انها عاوزه تتناك وانها امبارح كانت شغاله لعب في كسها وستنيت بفارغ الصبر بليل وعلي اتصال منها الو
انا : مساء الخير
هي : مساء النور
انا : يلا ندخل روم
هي : انت حامي ليه يا ولا اصبر ادخل الاوضه عشان نعرف نلعب وضحكة مايعه
هي : هتعرف تلعب ولا هتحرج نفسك
انا : اهو علي قدي ياستي
قالتلي اااه بصوت خافت
قولتلها وجع ولا دلع قالتلي الاتنين تعبانه
عشان مندخلش في تفصيل فضلنا نسخن بعض في الفون وعرفتني كذا حاجة وخلصنا علي كدا كنا يوم التلات بليل قالتلي انت الخميس وراك حاجة قولتلها لاء
قالتلي كويس بليل هرن عليك نتقابل
قولتلها تمام
بالمناسبه هي قاعده في عماره شقه لوحدها وعرفت البواب اني ابن اختها وجاي اخد حاجة وماشي تاني يوم
واتفقت معايا علي كدا بعتتلي لوكيشن ورحت عند العماره طلعتلي من البلكونه وانا داخل علي البواب قالتله دخله ياعم باسط هو دا
طلعت فوق وانا رجلي مش شيلاني
خبطت فتحتلي وعينك ما تشوف الا النور عزيزي القارىء قميص نوم بنفسجي غامق دايق شفاف مبين كل تفاصيل جسمها ولابسه اندر ابيض من غير سنتيانه وانا روحت متنح ضحكت وقالتلي ادخل يخربيتك هنتفضح
دخلت وقفلت الباب واقعدنا مع بعض في الصاله وجابت مشروب وشربنا واتكلمنا شويه وقامت. قصت بس رقص نار النار عزيزي القارىء بعد كدا قعدت ريحت شويه ومسكت ايدي قالتلي اوعدني ان دا سر بينا مش عاوزه ابقي اخترت غلط قولتلها اشمعنا انا قالتلي انت لسه خام و انا الي هشكلك علي مزاجي كلمتها وقفت زبي خدت بالها وهي لسه ماسكة ايدي قالتلي قوم افرجك علي حاجة ودخلنا الاوضه قعدت علي السرير راحت وهي ماسكة ايدي حطاها علي بزها قلتلي امسك دا ومسكته كان حلو وكبير وطري اوووي وبصت لزبي وراحت بصالي وبتقلعني البنطلون وهي بصه فعيني وانا ماسك حلمه بزها وباين علي تعابير وشها ان لعبي مأثر فيها فكت البنطلون وطلعت زبي من البوكسر حركته يمين وشمال ب ايديها الناعمه ولعبت فيه شويه وانا بغلي من جوا وراحت نازله علي ركبتها حطته في بوقها و مع اول لقاء بين لسانها وراس زبي الدنيا اتحولت في عيني متعه لا توصف عزيزي القارىء مصت شويه وراحت قايمة قعدت علي السرير وفتحت رجلهت وقالتلي دورك وبتشاور علي كسها فهمت وروحت نازل علي الاندر قلعتهولها وبدات اشم فيه ريحته جاااااامدة وطلعت لساني ومشيته علي زنبورها وهنا مسكت راسي جامد ودفستها في كسها مع رعشه خفيفه كدا وانا مش شامم غير كسها ومش حاسس غير كس مبلول ناعم لساني بيجري عليه فضلت الحس الحس وهي تضغط وتقول اااااه كمان كمان الحس يا ولا ااااااه
زقتني من كتفي ورا نمت علي ظهري وراحت قالعه القميص بزازها نطو بره من حلاوتهم وكبرهم وقعدت علي زبي وهي بتبص ف عيني وكل دا لسه مدخلش وفتحت رجلها وزبي دخل بين شفايف كسها وهي بتروح وتيجي عليه وماسكة بزها وراحت ساحبه ايدي حطتهم علي بزها وراحت هامسه في ودني بهدوء ايدك ما تنزلش من عليهم فاهم هزيت دماغي بالتاكيد وراحت ماسكة زبي ب ايدها ودخلته وهي بتبص للسقف دلاله علي متعتها وقامت وطلعت عليه اكتر من من مره وانا بلعب وشد وفرك حلمات بزازها وفضلت تزيد في سرعتها علي زبي كمان وتهز طيزها عليه وتنزل منها ميه برعشه اكتر من مره لحد ما جبتهم جوه قالتلي كفايه عليك كدا وقامت دخلنا الحمام سوا خدنا شاور و طلعنا كلنها ونمنا صحيت الصبح لقيتها نايمه خت بعضي وروحت نازل وكتبتلها رساله عشان اول ما تفتح تقراها .
وبكدا يكون الجزء الاول خلص اتمني تعجبكم القصه دي لسه في احداث كتير اوي مع دكتوره نسمه
عارف ان الجزء دا مش اد كدا بس دا الاساس الي عليه هتكون باقي القصه
اتمني منكم الدعم والتعليقات الايجابية ❤️
عاش كمل
 
في البدايه دي قصه حقيقيه و جميع الاحداث حقيقيه معدا الاسماء اسمي فقط هيكون الحقيقي وباقي الاسماء حركية
انا احمد لقبي هو العتره من الصعيد وعايش بالاسكندريه كنت شغال بمستشفي خاصه مع دكتوره نساء واسمها نسمه بعمر ال 34 وكانت جميله جدا ومتحرره بحكم انها درست في امانيا وكدا
طبيعة شغلي كنت استقبال وكنت في حالي جداً كلامي كله كان شغل فقط ف هي لاحظت دا ومع الوقت بدائت علاقتنا تطور بهزار وحاجات خارج الشغل نهائياً بعد كدا خدنا ارقام بعض وبقينا نتكلم وفي مره سألتني سؤال اشعل العلاقه بينا تماما وكان انت مدخلتش في علاقه مع حريم خالص؟
كنت عاوز افهم السؤال بحسن نية ف كان ردي لا ولله كنت مرطبت بس من زمان وهنا ردها كان صادم بالمره
قالت لا علاقه جسديه ف انا انصدمت من جرائتها قولتلها لا قالتلي طيب ما حولتش قولتلها ابداً ف كانت لسه هتتكلم جالها تليفون و قطعنا علي كدا قعدت لمده يومين من الشغل لان كان عندي فرح و كلامها وسؤالها مش بيفارق بالي وكنت بكلمها وتس علي طول
و مع اخر يوم اجازه بليل لقيت صوتها متغير بتنهج اوي فسألتها وردت عليا ب" مفيش هتعرف بكرة".
تاني يوم ….
انا: صباح الخير ي دكتوره قالتلي صباح الخير
هي : رنيت امبارح في وقت غلط
انا: اه صحيح كان في حاجة معاكي
هي بضحكة خفيفه : لا كنت بلعب بابج بتعرف تلعب وبتغمز
انا : بعرف العب وانا بغمز
هي : هستناك في جيم بليل ونفس الضحكة و الغمزه
من هنا فهمت انها عاوزه تتناك وانها امبارح كانت شغاله لعب في كسها وستنيت بفارغ الصبر بليل وعلي اتصال منها الو
انا : مساء الخير
هي : مساء النور
انا : يلا ندخل روم
هي : انت حامي ليه يا ولا اصبر ادخل الاوضه عشان نعرف نلعب وضحكة مايعه
هي : هتعرف تلعب ولا هتحرج نفسك
انا : اهو علي قدي ياستي
قالتلي اااه بصوت خافت
قولتلها وجع ولا دلع قالتلي الاتنين تعبانه
عشان مندخلش في تفصيل فضلنا نسخن بعض في الفون وعرفتني كذا حاجة وخلصنا علي كدا كنا يوم التلات بليل قالتلي انت الخميس وراك حاجة قولتلها لاء
قالتلي كويس بليل هرن عليك نتقابل
قولتلها تمام
بالمناسبه هي قاعده في عماره شقه لوحدها وعرفت البواب اني ابن اختها وجاي اخد حاجة وماشي تاني يوم
واتفقت معايا علي كدا بعتتلي لوكيشن ورحت عند العماره طلعتلي من البلكونه وانا داخل علي البواب قالتله دخله ياعم باسط هو دا
طلعت فوق وانا رجلي مش شيلاني
خبطت فتحتلي وعينك ما تشوف الا النور عزيزي القارىء قميص نوم بنفسجي غامق دايق شفاف مبين كل تفاصيل جسمها ولابسه اندر ابيض من غير سنتيانه وانا روحت متنح ضحكت وقالتلي ادخل يخربيتك هنتفضح
دخلت وقفلت الباب واقعدنا مع بعض في الصاله وجابت مشروب وشربنا واتكلمنا شويه وقامت. قصت بس رقص نار النار عزيزي القارىء بعد كدا قعدت ريحت شويه ومسكت ايدي قالتلي اوعدني ان دا سر بينا مش عاوزه ابقي اخترت غلط قولتلها اشمعنا انا قالتلي انت لسه خام و انا الي هشكلك علي مزاجي كلمتها وقفت زبي خدت بالها وهي لسه ماسكة ايدي قالتلي قوم افرجك علي حاجة ودخلنا الاوضه قعدت علي السرير راحت وهي ماسكة ايدي حطاها علي بزها قلتلي امسك دا ومسكته كان حلو وكبير وطري اوووي وبصت لزبي وراحت بصالي وبتقلعني البنطلون وهي بصه فعيني وانا ماسك حلمه بزها وباين علي تعابير وشها ان لعبي مأثر فيها فكت البنطلون وطلعت زبي من البوكسر حركته يمين وشمال ب ايديها الناعمه ولعبت فيه شويه وانا بغلي من جوا وراحت نازله علي ركبتها حطته في بوقها و مع اول لقاء بين لسانها وراس زبي الدنيا اتحولت في عيني متعه لا توصف عزيزي القارىء مصت شويه وراحت قايمة قعدت علي السرير وفتحت رجلهت وقالتلي دورك وبتشاور علي كسها فهمت وروحت نازل علي الاندر قلعتهولها وبدات اشم فيه ريحته جاااااامدة وطلعت لساني ومشيته علي زنبورها وهنا مسكت راسي جامد ودفستها في كسها مع رعشه خفيفه كدا وانا مش شامم غير كسها ومش حاسس غير كس مبلول ناعم لساني بيجري عليه فضلت الحس الحس وهي تضغط وتقول اااااه كمان كمان الحس يا ولا ااااااه
زقتني من كتفي ورا نمت علي ظهري وراحت قالعه القميص بزازها نطو بره من حلاوتهم وكبرهم وقعدت علي زبي وهي بتبص ف عيني وكل دا لسه مدخلش وفتحت رجلها وزبي دخل بين شفايف كسها وهي بتروح وتيجي عليه وماسكة بزها وراحت ساحبه ايدي حطتهم علي بزها وراحت هامسه في ودني بهدوء ايدك ما تنزلش من عليهم فاهم هزيت دماغي بالتاكيد وراحت ماسكة زبي ب ايدها ودخلته وهي بتبص للسقف دلاله علي متعتها وقامت وطلعت عليه اكتر من من مره وانا بلعب وشد وفرك حلمات بزازها وفضلت تزيد في سرعتها علي زبي كمان وتهز طيزها عليه وتنزل منها ميه برعشه اكتر من مره لحد ما جبتهم جوه قالتلي كفايه عليك كدا وقامت دخلنا الحمام سوا خدنا شاور و طلعنا كلنها ونمنا صحيت الصبح لقيتها نايمه خت بعضي وروحت نازل وكتبتلها رساله عشان اول ما تفتح تقراها .
وبكدا يكون الجزء الاول خلص اتمني تعجبكم القصه دي لسه في احداث كتير اوي مع دكتوره نسمه
عارف ان الجزء دا مش اد كدا بس دا الاساس الي عليه هتكون باقي القصه
اتمني منكم الدعم والتعليقات الايجابية ❤️
كمل يا برنس ليش ما بتكمل
 
كمل ، حلوة
 
في البدايه دي قصه حقيقيه و جميع الاحداث حقيقيه معدا الاسماء اسمي فقط هيكون الحقيقي وباقي الاسماء حركية
انا احمد لقبي هو العتره من الصعيد وعايش بالاسكندريه كنت شغال بمستشفي خاصه مع دكتوره نساء واسمها نسمه بعمر ال 34 وكانت جميله جدا ومتحرره بحكم انها درست في امانيا وكدا
طبيعة شغلي كنت استقبال وكنت في حالي جداً كلامي كله كان شغل فقط ف هي لاحظت دا ومع الوقت بدائت علاقتنا تطور بهزار وحاجات خارج الشغل نهائياً بعد كدا خدنا ارقام بعض وبقينا نتكلم وفي مره سألتني سؤال اشعل العلاقه بينا تماما وكان انت مدخلتش في علاقه مع حريم خالص؟
كنت عاوز افهم السؤال بحسن نية ف كان ردي لا ولله كنت مرطبت بس من زمان وهنا ردها كان صادم بالمره
قالت لا علاقه جسديه ف انا انصدمت من جرائتها قولتلها لا قالتلي طيب ما حولتش قولتلها ابداً ف كانت لسه هتتكلم جالها تليفون و قطعنا علي كدا قعدت لمده يومين من الشغل لان كان عندي فرح و كلامها وسؤالها مش بيفارق بالي وكنت بكلمها وتس علي طول
و مع اخر يوم اجازه بليل لقيت صوتها متغير بتنهج اوي فسألتها وردت عليا ب" مفيش هتعرف بكرة".
تاني يوم ….
انا: صباح الخير ي دكتوره قالتلي صباح الخير
هي : رنيت امبارح في وقت غلط
انا: اه صحيح كان في حاجة معاكي
هي بضحكة خفيفه : لا كنت بلعب بابج بتعرف تلعب وبتغمز
انا : بعرف العب وانا بغمز
هي : هستناك في جيم بليل ونفس الضحكة و الغمزه
من هنا فهمت انها عاوزه تتناك وانها امبارح كانت شغاله لعب في كسها وستنيت بفارغ الصبر بليل وعلي اتصال منها الو
انا : مساء الخير
هي : مساء النور
انا : يلا ندخل روم
هي : انت حامي ليه يا ولا اصبر ادخل الاوضه عشان نعرف نلعب وضحكة مايعه
هي : هتعرف تلعب ولا هتحرج نفسك
انا : اهو علي قدي ياستي
قالتلي اااه بصوت خافت
قولتلها وجع ولا دلع قالتلي الاتنين تعبانه
عشان مندخلش في تفصيل فضلنا نسخن بعض في الفون وعرفتني كذا حاجة وخلصنا علي كدا كنا يوم التلات بليل قالتلي انت الخميس وراك حاجة قولتلها لاء
قالتلي كويس بليل هرن عليك نتقابل
قولتلها تمام
بالمناسبه هي قاعده في عماره شقه لوحدها وعرفت البواب اني ابن اختها وجاي اخد حاجة وماشي تاني يوم
واتفقت معايا علي كدا بعتتلي لوكيشن ورحت عند العماره طلعتلي من البلكونه وانا داخل علي البواب قالتله دخله ياعم باسط هو دا
طلعت فوق وانا رجلي مش شيلاني
خبطت فتحتلي وعينك ما تشوف الا النور عزيزي القارىء قميص نوم بنفسجي غامق دايق شفاف مبين كل تفاصيل جسمها ولابسه اندر ابيض من غير سنتيانه وانا روحت متنح ضحكت وقالتلي ادخل يخربيتك هنتفضح
دخلت وقفلت الباب واقعدنا مع بعض في الصاله وجابت مشروب وشربنا واتكلمنا شويه وقامت. قصت بس رقص نار النار عزيزي القارىء بعد كدا قعدت ريحت شويه ومسكت ايدي قالتلي اوعدني ان دا سر بينا مش عاوزه ابقي اخترت غلط قولتلها اشمعنا انا قالتلي انت لسه خام و انا الي هشكلك علي مزاجي كلمتها وقفت زبي خدت بالها وهي لسه ماسكة ايدي قالتلي قوم افرجك علي حاجة ودخلنا الاوضه قعدت علي السرير راحت وهي ماسكة ايدي حطاها علي بزها قلتلي امسك دا ومسكته كان حلو وكبير وطري اوووي وبصت لزبي وراحت بصالي وبتقلعني البنطلون وهي بصه فعيني وانا ماسك حلمه بزها وباين علي تعابير وشها ان لعبي مأثر فيها فكت البنطلون وطلعت زبي من البوكسر حركته يمين وشمال ب ايديها الناعمه ولعبت فيه شويه وانا بغلي من جوا وراحت نازله علي ركبتها حطته في بوقها و مع اول لقاء بين لسانها وراس زبي الدنيا اتحولت في عيني متعه لا توصف عزيزي القارىء مصت شويه وراحت قايمة قعدت علي السرير وفتحت رجلهت وقالتلي دورك وبتشاور علي كسها فهمت وروحت نازل علي الاندر قلعتهولها وبدات اشم فيه ريحته جاااااامدة وطلعت لساني ومشيته علي زنبورها وهنا مسكت راسي جامد ودفستها في كسها مع رعشه خفيفه كدا وانا مش شامم غير كسها ومش حاسس غير كس مبلول ناعم لساني بيجري عليه فضلت الحس الحس وهي تضغط وتقول اااااه كمان كمان الحس يا ولا ااااااه
زقتني من كتفي ورا نمت علي ظهري وراحت قالعه القميص بزازها نطو بره من حلاوتهم وكبرهم وقعدت علي زبي وهي بتبص ف عيني وكل دا لسه مدخلش وفتحت رجلها وزبي دخل بين شفايف كسها وهي بتروح وتيجي عليه وماسكة بزها وراحت ساحبه ايدي حطتهم علي بزها وراحت هامسه في ودني بهدوء ايدك ما تنزلش من عليهم فاهم هزيت دماغي بالتاكيد وراحت ماسكة زبي ب ايدها ودخلته وهي بتبص للسقف دلاله علي متعتها وقامت وطلعت عليه اكتر من من مره وانا بلعب وشد وفرك حلمات بزازها وفضلت تزيد في سرعتها علي زبي كمان وتهز طيزها عليه وتنزل منها ميه برعشه اكتر من مره لحد ما جبتهم جوه قالتلي كفايه عليك كدا وقامت دخلنا الحمام سوا خدنا شاور و طلعنا كلنها ونمنا صحيت الصبح لقيتها نايمه خت بعضي وروحت نازل وكتبتلها رساله عشان اول ما تفتح تقراها .
وبكدا يكون الجزء الاول خلص اتمني تعجبكم القصه دي لسه في احداث كتير اوي مع دكتوره نسمه
عارف ان الجزء دا مش اد كدا بس دا الاساس الي عليه هتكون باقي القصه
اتمني منكم الدعم والتعليقات الايجابية ❤️
كمل
 
كمل يا برنس👍
 
جميلة جدا
 
القصص القصيرة لها قسم خاص
الرجاء الإلتزام
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%